jueves, 31 de marzo de 2011

Rafia


Hola em dic Rafia, jo tinc 14 anys, faig 2n eso C la meva tutora es diu Míriam i estudia  la salle. Vaig néixer a Pakistan
Fa sis mesos que visc a Girona a Font de la pólvora .visc i ambla meva famíla es diu el meva pare Riyaz es diu la meva mare Zubadia i la meva 5 germans es diuen el pitit dos germans Shabin,Umair altras tres germans tinc Barcelona.tinc França.tinc Pakistan

Girona m’agrada molt Ajuntament i La meva Escola no m’agrada els Animals
El meva para es diu Riyaz i treballa de pints. L a meva mare es diu Zubadiai cuina a casa i menjador. El meva germá es diu Zubair i treballa d’elactricista El meva germá es diu Zeshian  i treballa d’ elactricista. Ei meva germá es diu Rehan i treballa d’ elactricista. El meva germá es diu Shabin estudia a l’escola. El meva germà és diu Umair estudia a l’escola. El meva pitat germá estudia i La Escola Sagrada Famíla

No hay comentarios:

Publicar un comentario