miércoles, 6 de abril de 2011


Em dic Alba, tinc 14 anys i sóc de Zaragoza. Zaragoza és una ciutat molt gran amb molta gent.
A mi el que més m’agrada són el centre de la ciutat on vaig néixer, el meu barri, la gent i els molts llocs per visitar, com l’Aljafería i molts més. El més conegut és el Pilar, la catedral, que estàal centre de la ciutat. També darrera del Pilar hi ha un carrer molt gran amb una Font i una carretera de molts carrils con botiges als costats i estan en forma de arc i queda molt bé. I lo que més m’agrada es per que encara que portis molt temps vivint aquí sempre hi ha coses que no has vist. També allí la gent es més amable, sociable i se tenen més amics.
En la meva cuitat encaraque sea gran hi ha molta vegetació i molts parcs.


Alba.

No hay comentarios:

Publicar un comentario